środa, 23 stycznia 2013

Cytaty, opisy na gg itp. cz. 3

 Szczerze to ja nie rozumiem
 samobójców, bo żeby żyć trzeba mieć odwagę, a
 samobójcy to tchórze, tchórze i narcystyczni
 egoiści, którzy myślą, że wszystko kręci się
 wokół nich, jak można odebrać sobie
 najcenniejszy skarb jaki się ma, jak można zrobić
 sobie to i zrobić to najbliższym ludziom? Ja tego
 nie rozumiem i nie chcę tego rozumieć, przecież
 życie jest po to, żeby dawać jak najwięcej innym ludziom.

po każdym dniu należy postawić kropkę, przewrócić kartkę i zacząć od nowa.

- Cześć. :)
 - No cześć. :)
 - Masz łopatę?
 - Nie, a co?
 - Bo muszę się jakoś dokopać do tego Make-Up'u...

Przypadki nie istnieją. Wszystkie rzeczy, które się zdarzają,
 zdarzają się w jakimś celu.

bo nigdy nie wiesz, w co się wjebiesz.

dziś zmieniam swoje życie! - rzucasz palenie? - nie, zmieniam numer gadu, nick i e-mail.

przyjaźnń, która się kończy tak naprawdę nigdy się nie zaczęła.

każdy z nas czeka na osobę,
 dzięki której poranne wstawanie z łóżka będzie miało sens.

-A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść? - To spierdalaj.

Mam tak zjebane życie, jak Ty ryj.

Ten kto wraca jest zawsze kimś innym niż ten, który odszedł. 

13:13, 14:14, 15:15, 16:16 - Nie wyobrażaj sobie za dużo..
 To nie on pomyślał o Tobie, tylko Ty o nim!

To takie chujowe, stoisz i patrzysz jak odchodzi ktoś,
 kto był dla ciebie całym światem, 
ktoś bez kogo nie wyobrażałaś sobie ani jednego dnia, 
a teraz każdy kolejny dzień będzie musiał ci pomóc zapomnieć 
o tym wszystkim co was łączyło.

Wszyscy jesteśmy narkomanami - różne są tylko używki.

Cześć, zrobiłam Ci herbatę i przy okazji kawę,
 jakbyś czasami nie wiedział na co dokładniej masz ochotę.
 Kupiłam Twoje ulubione ciastka i czekam na Ciebie.
 Nie mogę się doczekać, aż zatopisz się w moich ramionach i aż położymy się przed tv,
 oczywiście jak zwykle - Ty na mnie, jak zawsze twierdząc, że mnie gnieciesz.
 Będziemy mówić o naszej miłości co chwilę przerywając sobie lekkim muśnięciem warg.
 Stale tak robimy, po prostu udowadniamy sobie, co jedna osoba z nas zrobiłaby dla drugiej.
 Czasami wydaję mi się, że ja dla Ciebie byłabym w stanie zrobić wszystko, co jestem w stanie.
 Chodź już, nie mogę wytrzymać, aż usłyszę dzwonek w drzwiach i przywitam Cię czułym objęciem..
 Przepraszam, ale wyleciało mi to z głowy, Ty już nie pijasz u mnie żadnej kawy, ani herbaty.
 Chyba znowu tęsknie za Tobą i za tymi wieczorami obok siebie.

When I'm dead I'm gonna haunt the fuck out of you people.

LET US DIE YOUNG OR LET US LIVE FOREVER.

Są tylko dwa dni, o których nie myślę nigdy: wczoraj i jutro.

Jeśli dożyjesz stu lat,
 to Ja chcę żyć sto lat minus jeden dzień,
 żebym nigdy nie musiał żyć bez Ciebie.

Fuck yesterday.
 Fuck tomorrow. 
 Fuck today. 
 Fuck lies. 
 Fuck life. 
 Fuck it. 
 Fuck this. 
 Fuck that.
 Fuck them. 
 Fuck him.
 Fuck her.
 Fuck you.
 Fuck absolutely everything.

Miej do siebie zaufanie, wierz w przeznaczenie, bądź w porządku z własnym sumieniem.
 Pamietaj, tylko jedno życie masz, jesteś tylko i aż człowiekiem,
 zawsze zachowaj własną twarz, pamietaj - tyle dostaniesz, ile dasz..

Nie mówmy o sobie źle. Inni robią to za nas.

Usłysz mój krzyk gdy milczę, zobacz moje łzy gdy się śmieję.

Nieważne czy marzenia spełniają się w snach,
 czy w rzeczywistości.
 Ważne, że w snach dają nam siłę, aby o nie walczyć.

You know my name, not my story.

Krzyczysz to głośno, ale nie mogę usłyszeć tego, co mówisz.
 Mówię głośno, nie mówiąc zbyt wiele.
 Jestem krytykowana, jednak wszystkie twoje kule chybiły.
 Zestrzeliwujesz mnie, ale ja i tak wstaję.

Cudownie jest tak udawać, że jest dobrze.
 Może na początku było wszystko fantastycznie,
 ale z czasem zaczyna się robić niemiło.
 Chciałabym powiedzieć, że warto jest się zastanawiać dwa razy zanim się cokolwiek zrobi,
 ponieważ może to przynieść konsekwencje,
 które ranią innych.
 Dlatego nie róbmy nic pochopnie,
 bez zastanowienia.
 Potem jest bardzo trudno się przyznać do błędu jaki się popełniło,
 zaczyna się żałować, i myśleć o tym, że mogło być lepiej.

Nie oczekuję zbyt wiele, nie marzę o wielkich rzeczach,
 nie pragnę czegoś ponad czyjeś możliwości,
 nie opowiadam swojego życia przy herbacie,
 ani nie śmieję się z każdego żartu. Jestem zwykłą...
 najzwyklejszą dziewczyną, która ceni przyjaźń,
 a nie radzi sobie kompletnie ze sobą samą.

W przeszłosci popełniłam wiele błędow,
 które chciałabym zmienić.
 To co zrobiłam jest nieodwracalne,
 ale nauczyło mnie czegoś...
 Nauczyło mnie, żeby nie popełniać
 dwa razy tego samego błędu.
 Mam wiele wad i się z tym nie ukrywam,
 potrafię być miła i koleżeńska,
 ale czasami wolę być chamska i arogancka.
 Nie ma sensu zmieniać człowieka na siłę,
 ludzie zmieniają się dla samych siebie,
 a nie dla dobra innych.

We're young and in love,
 Heart attacks waiting to happen,
 So come a little closer, tell me it's all in our heads.
 We're young and in love,
 Heart attacks waiting to happen,
 So come a little closer, tell me those three little words.

Żaden dzień się nie powtórzy,
 nie ma dwóch podobnych nocy,
 dwóch tych samych pocałunków,
 dwóch jednakich spojrzeń w oczy.

Dzisiaj jesteśmy tymi ludźmi,
 przed którymi ostrzegali nas rodzice.

Im większy człowiek, tym głębsza jego miłość.

Nie wolno oceniać człowieka po tym,
 co zrobił, dopóki nie wiadomo dlaczego to zrobił..

Spoko loko, luz i spontan.

Jeśli nie wiesz dokąd iść,
 droga sama Cię poprowadzi.

Ktoś musi umrzeć,
 aby ludzie zaczęli cenić życie.

Już nigdy nie będzie tak jak kiedyś,
 nawet gdybyśmy bardzo chcieli to naprawić,
 zawsze będzie czegoś brakowało.

Jestem jak papieros - trudno mnie rzucić,
 Jestem jak wódka - zostawiam efekty uboczne,
 Jestem jak szampan - uderzam do głowy,
 Jestem jak heroina - tylko dla odważnych,
 Jestem jak marihuana - uśmiejesz się ze mną do łez,
 Jestem jak morfina - popadasz w euforie,
 Jestem jak kwiat - tak łatwo mnie zranić,
 Jestem jak motyl - tak trudno mnie złapać,
 Jestem jak nadzieja - tak łatwo mnie stracić,
 Jestem jak wiatr - tak trudno mnie zatrzymać,
 Jestem jak kropla deszczu - żyję chwilą,
 Jestem jak dźwięk - rozbrzmiewam  śmiechem,
 Jestem jak noc - zapowiadam dzień,
 Jestem jak gwiazda - spełniam życzenia,
 Jestem jak rzeka - nie oglądam się za siebie,
 Jestem jak ogień - niszczę złudzenia,
 Jestem jak małe niemowlę - bezbronna,
 Jestem jak sprite - a Ty jesteś pragnienie,
 Jestem jak 6 w totka - jedna jedyna na całe życie,
 Jestem jak ferrari z salonu - nigdy nie zawodzi,
 Jestem jak magnes - przyciągam i odpycham, 
 Jestem jak media mark - NIE DLA IDIOTÓW!
 Jestem.. SOBĄ.

Są takie chwile, które za wszelką cenę chciało by się przeżyć jeszcze raz.

Fuck it,
 fuck you,
 fuck him,
 fuck her,
 fuck them,
 fuck everybody,
 fuck the world.

pewngo dnia znalazł ją płacz, zwiniętą na brudnej ziemi.

w tym pierdolonym świecie nie ma nic, prócz rozczarowania.

ideał piękna istnieje w umyśle, nie w ciele, dlatego tak trudno go zdefiniować.

trzeba coś stracić by coś docenić, a żeby odzyskać - trzeba się zmienić.

XXI wiek - witaj w czasach, gdzie rodzinę widzisz tylko rano i przed snem,
 przyjaciółka obgaduje Cię za plecami, sympatia obściskuje się z kimś na boku,
 a reszta ma na Ciebie wyjebane.

są sprawy, o których ludzie nie muszą kurva wiedzieć.

jesteś zapachem przed deszczem,
 jesteś krwią w moich żyłach..

życie jest tak długie, że można zrobić 100 nieudanych interesów,
 by ten 101 spłacił wszystkie poprzednie.

- masz chłopaka?
 - nie szukam. nie chcę. nie potrzebuję.
 -dlaczego?
 - ponieważ nie preferuję miłości na siłę.
  dziwne jest dla mnie posiadanie chłopka tylko dlatego, żeby był..
 - czemu taka jesteś?
 - dojrzałam.

bo tak to w życiu bywa,
 że ludzie przychodzą i odchodzą, mydląc oczy,
 że ważni jesteśmy, że nasze zdanie ma znaczenie,
 że to, że tamto, że sramto. a potem pyk. i ich nie ma.

-uczysz się?
 -nie, opracowuję plan
  masowej zagłady ludzkości, przy użyciu
  supernowoczesnego wirusa.
 -co?
 -tak, uczę się..

nie kieruję się stereotypami, nie narzekam na życie,
 nie boję się bólu, nie myślę pesymistycznie. jestem realistką.

jest osobą, która odpisuje na moje sms'y o każdej porze.
 i najzwyczajniej w świecie, słucha dopóki nie wyrzucę z siebie wszystkiego.
 jest gotowa przybiec do mnie, bo potrzebuję wypłakać się komuś w ramię.
 wie kiedy potrzebuję Jej rady, a kiedy samej obecności i milczenia.
 jest przy mnie bezustannie od dziecka.
 nie odejdzie przy najbliższej okazji, z mocniejszym podmuchem wiatru..



KOMENTUJCIE!

P.S więcej takich postów? ;))

1 komentarz: