piątek, 24 sierpnia 2012

Trochę cytatów.

"Człowiek nie naraża się na łzy, gdy raz pozwoli się oswoić." ~Mały Książę

"Pragnienie bycia kimś innym to marnowanie osoby, którą się jest."
"Lepiej żeby mnie nienawidzili takim, jaki jestem, niż kochali kogoś, kim nigdy nie będę."
"Czasami coś w nas umiera i nie chce zmartwychwstać."
"Lepiej spłonąć od razu, niż tlić się powoli..."
"Najszczęśliwszym dniem mojego życia był ten, po którym nie nadeszło jutro."
"Nikt nie umiera bez utraty dziewictwa... Życie pier*oli nas wszystkich."
"Wszyscy każdego dnia przemierzamy niebo i wszyscy brniemy przez piekło." ~Kurt Cobain

"Kiedy patrzę w oczy zwierzęcia, nie widzę w nich zwierzęcia. Widzę istotę żywą. Widzę przyjaciela. Czuję duszę." ~A.D. Williams

"Mówisz, że kochasz deszcz, ale chowasz się pod parasolką gdy pada. Mówisz, że kochasz słońce, ale szukasz cienia by w nim schronić się gdy świeci. Mówisz, że kochasz wiatr, ale zamykasz okno gdy wieje. Dlatego się boję, gdy mówisz, że kochasz mnie." ~Bob Marley

"Ludzie zawsze myślą na odwrót: śpieszy im się do dorosłości, a potem wzdychają za utraconym dzieciństwem. Tracą zdrowie by zdobyć pieniądze, potem tracą pieniądze by odzyskać zdrowie. Z troską myślą o przyszłości, zapominając o chwili obecnej i w ten sposób nie przeżywają ani teraźniejszości ani przyszłości.
Żyją jakby nigdy nie mieli umrzeć, a umierają, jakby nigdy nie żyli." ~Paulo Coelho

"Jeśli kochasz dwie osoby, wybierz tę drugą, bo gdybyś naprawdę kochał tę pierwszą, nie zakochałbyś się w tej drugiej." ~Johnny Depp

"Nikt nie zna przyszłości, więc głupotą jest bać się nieznanego." ~Yoh Asakura

"Dopiero gdy stracimy wszystko, stajemy się zdolni do wszystkiego." ~Tyler Durden

"Jeśli dożyjesz stu lat, to ja chcę żyć sto lat minus jeden dzień, żebym nigdy nie musiał żyć bez Ciebie."
"-Kubusiu, jak się pisze MIŁOŚĆ? -Prosiaczku, tego się nie pisze, to się czuje." ~Kubuś Puchatek

"Szkoła przygotowuje dzieci do życia w świecie, który nie istnieje." ~Albert Camus

"Trzeba marzyć tak, jakby się miało żyć całą wieczność i żyć tak, jakby się miało umrzeć jutro." ~James Dean

"Jeśli nie potrafisz wytłumaczyć czegoś w prosty sposób, to znaczy, że tego nie rozumiesz." ~Albert Einstein

"Wiem, że czasami bywa źle, ale zapamiętaj jedno - po każdej ciemnej nocy przychodzi jasny dzień. Więc nieważne jak jest, wypnij klatę, trzymaj głowę w górze i poradź sobie z tym. Pamiętaj..." ~Tupac Shakur

"Mężczyźni wolą kobiety ładne niż mądre, ponieważ łatwiej im przychodzi patrzenie niż myślenie." ~S.J.Lec

"Muzyka jest dla uszu, nie dla oczu." ~Adele

"Nie obchodzi mnie, czy jesteś czarny, biały, hetero, bi, gejem, lesbijką, niski, wysoki, gruby, chudy, bogaty czy biedny. Jeżeli jesteś miły dla mnie, będę miły dla Ciebie. To takie proste." ~Eminem

"Szczęście nie zależy od tego, kim jesteś i co masz, ale zależy wyłącznie od tego w jaki sposób myślisz." ~Dale Carnegie

"Jestem samolubna, niecierpliwa i trochę niepewna siebie.
 Popełniam błędy, tracę kontrolę i jestem czasami ciężka do zniesienia.
 Ale jeśli nie potrafisz znieść mnie kiedy jestem najgorsza,
 to cholernie pewne, ze nie zasługujesz na mnie, kiedy jestem najlepsza." ~Marilyn Monroe


1 komentarz: